sunnuntai 11. toukokuuta 2014

#19

Postausta postauksen perään noh ehkä se ei haittaa:)) tulin nyt kuulumisia kirjottelemaan muutaman kuvankin laitan. Noh jos kerron vielä vähän eilisestä. Eilen pikkunen oli vielä vähän säikky ja väsy joten ihmiset ei hirveesti kiinnostanu. Ilta meni lähinnä ihmisiin tutustuessa ja nukkuessa. Yön neiti siis vietti minun huoneessa ja se meni aika hyvin. Itse nukuin hyvin en ees huomannu pikkusen olemassa oloa. Äiti kuitenkin oli muutaman kerran heräilly tuon tyttösen touhuiluihin. Neidille oli laitettu kuljetuskoppa ja kori jossa voi nukkua mutta ei hän nukku minun vaaterekin alla kenkien seassa:D höpö pieni:3

Tänään on menny paljon paremmin rakas on ollu nii sosiaalisella päällä. Kokoajan on vieressä rapsutuksia hakemassa. Vielä kun pikkunen lopettais tuhoamisen, oppis koiriin ja vessalaatikolle niin kaikki ois hyvin:)  ihana tuo pieni pallero on:)

Tosiaan tuo neiti on aikamoinen vilperi. Tänään en jaksanu heti pedata sänkyä niin kohta yks oli sängyssä ja nyppi mun patjasta nukkaa:D yritti myös tuhota mun koululaukkua ja kirjaa. illalla vielä haukkas kaukosäätimestä näppäimen. Eli kyllä noinkin söpö pupu osaa pahaakin tehdä.

Tuntuu etttä kani kokoajan sopeutuu vaan paremmin ja hyvä niin.  Nyt se makoilee mun jaloissa kun makaan sängyssä ja kirjotan tätä. Yön tuo varmaan nukkuu mun sängyssä kun ei sitä mikään täältä pidättele kun itse on oppinut tulemaan:D ei se kyllä mua haittaa kunhan ei tarpeitaan tännne tee:)

Vielä kuvia:
^diva tekee riemuloikan vaikka ei kyllä siltä näytä:D



Jotkut varmaan jo huomasikin että blogin nimi pn vaihtunut. Vielä pitäis uus banneri tehdä. Myös oma sivu pikkuselle kunhan vaan saa nimen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!:)