keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

#30

Moikka Viivi täällä päivittelee pienen tauon jälkeen. Oon ollut niin väsynyt kesätöistä joten postailu on vähän jäänyt. Vielä maanantaihin asti olisi töitä ja sitten jatkuisi loma. Toisaalta harmi koska on ollut nii mukavaa mutta on mulla ollutkin jo ikävä lomalle. Vihaan aamuheräämistä.

Pupuille kuuluu hyvää viettävät kesää ihan rauhallisissa merkeissä. Ulkoiltu ei olla hirveemmin koska olen ollut nii väsynyt kesätöistä. Asia korjaantuu ensiviikolla.

Diiva meinaa vaa lihoa vaikka se ei syö mitään ihmeempiä. Nytten jää kyllä pellettikaura kokonaan pois sillä kaulapussi meinaa vaa kasvaa.
Barbilla ei ole painoa sen vähempää kuin diivalla mutta silti se vaan näyttää niin pieneltä diivan rinnalla. Painoa kuitenkin on sopivasti joten saa myös siirtyä heinätuorevesilinjalle.
Hilmalle pitäis ostaa omat pelletit saisi lisää painoa.  Hyvin se on kasvanut  kuitenkin , luut ei enää tunnu ainakaan pahasti. Ihana kiltti itsensä on edelleen vaikka vähän vielä pureskellaan kaikkea  ja wcjutut vielä kesken.

Diiva ja barbi vaihtavat karvaa naamasta voi hassut kun naamaan muodostuu ihmeellisiä kuvioita. Muutama huono kuva niistä.



Tänään mukavan päivän lopuksi oli postilaatikkoon kolahtanut mukava ylläri.  Iso ja paksu kirjekuori löytyi joka oli varustettu mun nimellä. Hetken ihmettelin että mikäs se on kun en ole mitään tilannut ja edellisen arvonnan voiton lähetys ei onnistunut. Olin kuitenkin mennyt osallistumaan arvontaan täällä ja olin ihan unohtanut sen. Usein osallistun arvontoihin ajatellen etten voita mitään mutta tämä on jo toinen voitto blogielämän aikana:)  oli kyllä ihana ylläri ja meidän jasu koira on ihan innoissaan  lelusta  joka siinä tuli. Kissanherkut ja lelut vien papan kissalle.

Ja ettei ihan hilmA unohdeta niin pari vanhaa kuvaa:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!:)