perjantai 18. heinäkuuta 2014

#34

Moikka, Viivi täällä pitkästä aikaa päivittelee. Kesä menee niin nopeasti ohi niin oon vaan nautiskellut. Katsu tosiaan on nyt siellä lomalla minä sitten olen lomaillut kanien kanssa ja kärsinyt yksinäisyydestä:D Ei vaan olen minä tehnyt vaikka mitä joten en ole tänne kerennyt kirjottelemaan. Mutta pian Katsu tulee takaisin<3

Hilmalle kuuluu hyvää ollaan nyt valjailtu muutaman kerran. Hilma tykkäis hirveesti mennä vaan niin ettei sen perässä meinaa pysyä:D eilen harjailin hilman ja totesin että silläkin tulossa tuo ärsyttävä sylissä sätkiminen ei auta muu kuin alkaa käsittelemään paljon enemmän!




Barbille kuuluu myös hyvää elämä on yhtä iloa kun saa kokoajan itse syödä kaiken kun ennen on joutunut jakamaan Diivan kanssa ja noh se vähän näkyykin, mutta pakko sitä nyt on vähän lelliä. Barbin ulkoaitauksessa vallitsee kaaos sillä kusiaiset ovat päättäneet vallata sen. Kohta ois tarkotus mennä ne sieltä häätämään ja maa mylläämään.

Muumama päivä sitten huomasin että olin hukannut Hilman aktivointipallon joten oli pakko keksiä jotain muuta tekemistä pikkuselle. Joten keksin tämmöisen:


Hilma tykkäsi kuten kuvista näkee:D

Tajusin muuten Hilman jälkiä siivoillessa etten ole laittanut yhtään kuvaa Hilman  "nurkkauksesta" joten asia korjaantuu nyt eli tämmöinen viritelmä ollaan tehty minun(meidän) huoneeseen:
 
Olen kateellisena lukenut muiden kaniblogeja joissa useat kertovat kuinka ovat jo kuivattaneet isot kasat kaneille herkkuja talveks. Itse aattelin tänään tai huomenna kerätä nokkosia,apilaa,koivunlehtiä ja mitä nyt vielä ulkoa keksinkin kerätä. Saavat sitten kanit herkutella myös talvella.
Onko joku kuivattanut kaneille jotain luonnosta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!:)